Klacht melden

Door een technische storing loopt de verwerking van webshoporders momenteel veel vertraging op. Onze excuses hiervoor. Wat gaat er mis? Het automatische berichtensysteem over de status en voortgang van de webshop order naar jou als consument toe werkt niet. Het bekijken van de orderstatus online is momenteel niet mogelijk. Dat betekent dat jij niet weet wanneer jouw pakketje bij jou geleverd gaat worden. We begrijpen dat dit heel erg vervelend is. Wij zijn met man en macht aan het werk om alle orders zo snel mogelijk af te handelen en jullie te laten weten wanneer het pakketje bij jou is. Waar kan ik een vraag stellen? De telefoonlijn van onze klantenservice is momenteel druk bezet en de wachttijden kunnen daardoor enorm oplopen. Stel jouw vraag daarom bij voorkeur via mail aan klantenservice@aktiesport.nl. Wij willen jullie verzoeken om vragen rondom een webshop order, onder vermelding van het ordernummer, te mailen aan klantenservice@aktiesport.nl. Wij zullen jou zo spoedig mogelijk berichten over jouw bestelde pakketje(s).

Wij doen ons uiterste best om je snel en goed van dienst te zijn. Heb je toch een klacht, meld dit dan alsjeblieft zo snel mogelijk. Omschrijf de klacht nauwkeurig en vermeld altijd:

  • In welke winkel je het artikel gekocht hebt
  • De aankoopdatum
  • In het geval van een internetbestelling: het bestelnummer
  • Je contactgegevens (telefoon/e-mail) 

Klachten kun je per e-mail sturen naar klantenservice@aktiesport.nl

Een klachtenbrief kun je sturen naar: 

Aktiesport
t.a.v. Klantenservice
Oosteinderweg 247
1432 AT Aalsmeer

We nemen jouw klacht zo snel mogelijk in behandeling.

Wij accepteren de volgende betaalmethoden
Bezoek onze bedrijfswebsite www.jdplc.com Copyright © 2017 Aktiesport onderdeel van JD Sports Fashion Plc, alle rechten voorbehouden
Naar boven